ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A LA SESSIÓ FORMATIVA "TIR AMB ARC I PREVENCIÓ DEL LIMFEDEMA"

El passat dissabte 12 de juliol de 2025, la Federació Catalana de Tir amb Arc va organitzar una sessió formativa sota el títol “Tir amb arc i prevenció del limfedema”, una jornada pionera que va reunir 16 participants a la Casa de l’Esport de Barcelona.

Adreçada a tècnics, esportistes, professionals de l’àmbit esportiu i persones interessades en l’aplicació terapèutica del tir amb arc, la formació va oferir una combinació de continguts teòrics i pràctics. Els assistents van aprofundir en els fonaments científics del limfedema —una afecció comuna després del tractament del càncer de mama— i van descobrir com el tir amb arc pot esdevenir una eina beneficiosa en la seva prevenció i gestió.

Durant les quatre hores de durada, es va generar un espai de debat, aprenentatge i intercanvi d’experiències entre els professionals participants. La jornada va ser valorada molt positivament i es consolida com un pas important per a la promoció de la salut a través de l’activitat física i l’esport.

Amb iniciatives com aquesta, la Federació continua apostant per un tir amb arc accessible, inclusiu i compromès amb el benestar de les persones

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.